HTML

Üzenet Gógánfárúl

Üzenet Gógánfáról, kis embertől a nagy világnak, onnan, hol vármegyéink összefutnak, a falu, aminek két vasúti megállóhelye van, és egy pályaudvara, miknek szerénységből idegen falvak neveit adták. Egy egykori magyarlakta falu, a volt Magyar Királyságban, melynek fejéről leesett a korona (má azé annyira nem király), az egykori Zala vármegyében, a Marcal partján. Há persze, ho' nem a falurú fog szóni, te! De hát ezt ugy köllött bevezetnyi, hogy kultúrális pesti meg amerikás fejénrép is megértse! Vótá mán Gógánfán? Nem mi? Azt hiszed, azt hittem, hogy azt hiszed, hogy nem hiszem, hogy tudod?! Gondúkodnya köllene, nem e'hinni minden végbélterméket, amiket ilyen hüle naplókban írnak le!

Friss topikok

Linkblog

Változások az állatállományban

2009.11.17. 18:13 :: Cellbuborék

Újabb fordulatot vett a bogárháború: miután a fürdőszóbai hangyabevándorlást sikerült elhárítani a fal repedésének vastag átlátszós ragasztóval való lefedésével, a szúnyogháló hiányos részeit sikerült bedeszkázni (korábban betégláztam, de mindhiába: bogarak ugyan nem jutottak be a szobámba, de mikor harmadik reggel kellett megállapítanom, hogy a teljes háromfős macskacsalád a fotelemben aludt egész éjjel - rájöttem a tégla nem hatékony), egyik este, épp lefekvés előtt, egy hatalmas nagy fekete bogarat találtam. Tudnivaló, hogy az ajtó egész nap zárva van, az ablak - mint említettem- szúnyoghálózva és deszkázva, fogalmam sincs hogy repülhetett be. Amennyiben a hangyákhoz hasonlóan ez is valami repedésen jött fel, úgy... nem vagyok kíváncsi a ház statikai vizsgálatának falvályatokra vonatkozó eredményére :) Mindenesetre a bogarat Sótájn Gézának neveztem el, de nem sokáig élveztem társaságát, mivel befogása után kilenc (!) nappal mocorogni kezdett a fűtőtesten, és kidobtam.

Ellenben jó hírként könyvelhető el, hogy kutyánk, az immáron több mint két éves fekete kutyusunk, a Tücsök (nem szándékosan választottam ezt a bogárnevet, bár mint említettem, a bogárháború évek óta zajlik :) igazi mindenevő lett! Kukorica, dió, alma, körte, MINDENT megeszik (na nem úgy, mint az egyszeri újsághirdetésben, hogy "Pitbull eladó, megeszik mindent, szereti a gyerekeket")! Emellett remek házőrző, éjjel minden rezdülésre felriad, és ugatni kezd (eleinte nehéz is volt aludni :).

Továbbá nagymamám új tikokat vett, de mivel egész eddig üzemben nevelkedtek, hát.. elég csúnyák, tollatlanok, és a tarajok is csak úgy lifeg... De már kimerészkedtek az ólból, szokják a napfényt, sőt a többi tyúk megfigyelése után ők is babrálni kezdtek a fűben, és rájöttek, hogy a puha, zöld idegen valami a lábuk alatt finom, és még EHETŐ is (fű, csak nekik még új)!

Az EGEREK pedig több évnyi hallgatás után újat találtak ki a padláson: eddigi futkározásuk helyett, most papírokat cibálnak egész éjjel... Szerintem SZERVEZKEDNEK! Hiába, van öt macskánk, de ami a lényeg: a kutyánk remek egerésző. Múltkor találtunk egy csecsemőnagyságú patkányt, apu odaadta neki, és darabokra tépte azonnal :)

Szezonális vendégeink továbbá a békák és a kígyók (utóbbiakról majd később, most még korai lenne a borzongáshoz):

Szólj hozzá!

Címkék: kutya egér bogár macska állatok

A bejegyzés trackback címe:

https://czellbuborek.blog.hu/api/trackback/id/tr581532399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása